Conferință de presă – Bilanțul la 1 an de mandat la Primăria Tecuci al primarului Cătălin Hurdubae

În data de 30 iunie 2017, în sala de ședințe a UAT  Tecuci a avut loc o conferință de presă, ocazie cu care, primarul Mnicipiului Tecuci, Cătălin Hurdubae a prezentat Raportul de activitate pentru primul an de când a fost ales în această funcție. În partea a doua, am adresat următoarele întrebări:

1. Voi începe, dacă îmi permiteți, cu o critică constructivă, adusă compartimentului dumneavoastră de Comunicare, care nu este ceea ce ar trebui. Am înțeles că anumite servici sunt externalizate, însă rezultatele nu se văd. Este bine sa plătiți pentru performanță, nu cu ora, sau mă rog, luna. Va rog să vă hotărâți care sunt publicațiile oficiale ale Primăriei. Dincolo de bulversare, nu mai transmiteți nici acele informații pe care ar fi trebuit să le publicați, anumite angajări, despre care aflăm de pe site-ul posturi.gov.ro și de multe ori fac trimitere la platforma online a Primăriei Tecuci pentru consultarea Bibliografiei, iar aici nu este nimic în situațiile expuse mai sus.
De exemplu, astăzi mă așteptam să avem în față mape de lucru cu documente atașate, inclusiv intervenția dumneavoastră. Așa se face într-o Conferință de Presă profesionistă. Sunt sigur că mai aveți de învățat, însă normal ar fi să țineți cont de sfaturile bune, chiar dacă nu vin de la oamenii dumneavoastră. Dacă îmi aduc bine aminte, același lucru vi l-am reproșat și la o conferință de presă organizată cu puțin timp înainte de alegerile parlamentare.

2. Care este stadiul proiectelor pentru care s-au plătit bani deja pentru studii de fezabilitate, ori proiecte, și de ce ați ales astfel de variante, acordându-le de cele mai multe ori acelorași firme sau altora dar cu conexiuni cu primele. Dacă aveți birou de Proiecte Europene în Primăria Tecuci, oameni care sunt plătiți din banii publici ai tecucenilor, de ce nu au realizat ei?

3. Care este situația Sistemului de semaforizare amplasat în fața clădiri ANAF și Raiffeisen, care a funcționat doar câteva ore, după ce am atras atunci atenția asupra problemelor ce le cauzează, nefiind o soluție de fluidizare ci de congestionare a traficului. Cine a analizat oportunitatea acestei amplasări, care au fost costurile și dacă a fost o lucrare ratată, cine le va suporta și ce măsuri ați luat să nu se mai întâmple astfel de lucruri?

4. Care este situația proiectului “Amenajare Piata Zona Industriala”? Are toate autorizațiile necesare de s-au efectuat lucrări aici? Dacă da, de ce au fost sistate lucrările? Ce s-a întâmplat cu fostul proiect care prevedea ca aici sa fie făcută o piață modernă, închisă? Actuala lucrare este o investiție, sau este reabilitare? Dacă e investiție, nu trebuia trecută prin Consiliu Local? Dacă este reabilitare, cum poate fi asta dacă nu a fost nimic acolo, totul find casat anterior?

5. Care este rolul firmei private Davide Construct din Matca în această amenajare, neexistând nici un contract public, nimic publicat pe SEAP? Să ne aducem aminte că aceeași firma a încasat suma de 48,333.34 RON pentru o lucrare pe care a fost amplasat Patinoarul în parcul Regina Elisabeta, platforma ce trebuia sa fie una betonata care să devină un teren sportiv pentru celelalte perioade din an, însă care este în fapt un spațiu deschis, oarecum plan, acoperit cu beton vechi spart? Va plăti Primăria Tecuci încă o data bani publici pentru această lucrare ce trebuia făcută anterior?

6. Au fost tăiați sau nu copaci în Parcul Regina Elisabeta odata cu lucrările platformei ce trebuia să fie betonata? Ați spus că nu, însă filmulețul postat pe contul nostru arată că anterior erau câțiva în zona respectivă.

7. Am văzut pe SEAP că Primăria Tecuci a tipărit fluturașe cu recomandări pentru această perioadă de caniculă. În afara acestora, despre care o sa vă rog sa detaliați ce faceți cu ele, ați mai luat și alte măsuri acum în perioada de caniculă? Nu ar fi fost normal, ca în mijloacele dumneavoastră de comunicare, să transmiteți comunicate și în acest sens?

8. Care este stadiul proiectelor europene moștenite de la fosta administrație dar nedepuse pentru finanțare? Altfel spus, dacă au fost depuse toate aceste proiecte, sau au fost eliminate acelea care ați considerat a fi inoportune?

9. Care este stadiul Centrului Primiri Urgențe la Spitalul Municipal Tecuci?

La o parte din aceste întrebări am primit răspuns, la o altă parte urmează, conform promisiunilor să ni se comunice, sperăm noi în cel mai scurt timp.

Mai jos aveți înregistrarea acestei conferințe de presă

 

Scroll Up