Anunț concurs funcții publice la UAT Tecuci – 7 și 9 septembrie 2015

Anunț concurs funcții publice la UAT Tecuci – 7 și 9 septembrie 2015

U.A.T Municipiul Tecuci organizează concurs în perioada 07.09.2015, orele 10.00 – proba scrisă și 09.09.2015, orele 11.00 – interviul, în vederea ocupării funcțiilor publice de execuție vacante în structura organizatorică a UAT Municipiul Tecuci. Dosarele se depun până în data de 20 august.

– Funcția publică de execuție de referent de specialitate, grad profesional superior – Compartimentul Autorizări construcții din cadrul Direcției Arhitect Șef

– Funcția publică de execuție de consilier debutant – Compartimentul Fond locativ din cadrul Direcției Arhitect Șef

– Funcția publică de execuție de consilier debutant – Compartimentul Avize din cadrul Direcției Arhitect Șef

– Funcția publică de execuție de consilier superior – Serviciul Fonduri Europene

Pentru vizualizarea anunțului integral cu cerințe și bibliografie, intrați AICI!

Pentru mai multe anunțuri, dați click AICI!

U.A.T. Municipiul Tecuci organizează concurs de recutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiilor publice de execuție, vacante, după cum urmează:

  1. consilier, clasa I, grad profesional debutant – Compartiment Autorizări Construcţii din cadrul Direcţiei Arhitect Şef;
  2. consilier, clasa I, grad profesional debutant – Compartiment Avize din cadrul Direcţiei Arhitect Şef;
  3. consilier, clasa I, grad profesional superior –  Serviciu Fonduri Europene;
  4. referent de specialitate, clasa II, grad profesional superior – Compartiment Autorizări Construcţii din cadrul Direcţiei Arhitect Şef.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • consilier, clasa I, grad profesional debutant – Compartiment Autorizări Construcţii din cadrul Direcţiei Arhitect Şef:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă  în domeniul ştiinţelor administative, politice sau juridice;
    • cunoştinţe de operare PC: nivel minim.
  • consilier, clasa I, grad profesional debutant – Compartiment Avize din cadrul Direcţiei Arhitect Şef:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor administative, politice sau juridice;
    • cunoştinţe minime de calculator.
  • consilier, clasa I, grad profesional superior –  Serviciu Fonduri Europene:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor inginerești în domeniul inginerie civilă;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani;
    • cunoştinţe minime de calculator.
  • referent de specialitate, clasa II, grad profesional superior – Compartiment Autorizări Construcţii din cadrul Direcţiei Arhitect Şef:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de scurtă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani;
    • cunoştinţe minime de calculator.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 7 septembrie 2015, ora 10:00: proba scrisă;
  • 9 septembrie 2015, ora 11:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul UAT Municipiul Tecuci, Compartimentul Registratură PF.

Sursa: posturi.gov.ro

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll Up