Angajare Consilieri si referent (9 posturi) la U.A.T. Municipiul Tecuci

Angajare Consilieri si referent (9 posturi) la U.A.T. Municipiul Tecuci

Angajare Consilieri si referent (9 posturi) la U.A.T. Municipiul Tecuci:

U.A.T. Municipiul Tecuci organizeaza concurs de recutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor publice de executie, vacante, dupa cum urmeaza:

  1. consilier superior – Compartiment Urmarire proiecte din cadrul Serviciului Investitii;
  2. consilier superior – Compartiment Gestiunea resurselor umane si a functiilor publice;
  3. consilier asistent – Compartiment Registratura -PJ din cadrul Serviciului Registratura, venituri si executare silita;
  4. consilier asistent – Compartiment incasari persoane fizice din cadrul Serviciului Registratura, venituri si executare silita;
  5. consilier asistent – Compartiment incasari persoane juridice din cadrul Serviciului Registratura, venituri si executare silita;
  6. consilier asistent – Compartiment cheltuieli din cadrul Serviciului Buget – contabilitate ( 2 posturi);
  7. consilier superior – Compartiment Financiar- contabil din cadrul Serviciului Buget – contabilitate;
  8. referent de specialitate superior – Compartiment Corp de control al Primarului din cadrul Serviciului Cancelarie – juridic;

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

  • consilier superior – Compartiment Urmarire proiecte din cadrul Serviciului Investitii:
    • studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti;
    • cunostinte de operare PC – nivel mediu;
    • vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 9 ani.
  • consilier superior Compartiment Gestiunea resurselor umane si a functiilor publice:
    • studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul limba si literatura, istorie sau geografie;
    • cunostinte de operare PC – nivel mediu;
    • vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 9 ani.
  • consilier asistent Compartiniem Registratura – PJ din cadrul Serviciului Registratura, venituri si executare silita:
    • studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiinte administrative;
    • cunostinte de operare PC – nivel mediu;
    • vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 1 an.
  • consilier asistent Compartiment incasari persoane fizice din cadrul Serviciului Registratura, venituri si executare silita:
    • studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiinte economice, administrative sau politice;
    • cunostinte de operare PC – nivel mediu;
    • vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 1 an.
  • consilier asistent – Compartiment incasari persoane juridice din cadrul Serviciului Registratura, venituri si executare silita:
    • studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiinte economice, administrative sau politice;
    • cunostinte de operare PC – nivel mediu;
    • vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 1 an.
  • consilier asistent – Compartiment Cheltuieli din cadrul Serviciului Buget – contabilitate:
    • studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice;
    • cunostinte de operare PC – nivel mediu;
    • vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 1 an.
  • consilier superior Compartiment Financiar – contabil din cadrul Serviciului Buget – contabilitate:
    • studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice;
    • cunostinte de operare PC nivel mediu;
    • vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 9 ani.
  • referent de specialitate superior Compartiment Consiliere din cadrul Serviciului Cancelarie – juridic :
    • studii superioare de scurta durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti;
    • cunostinte de operare PC nivel mediu;
    • vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 9 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

  • 14 iulie 2015, ora 10:00: proba scrisa;
  • 16 iulie 2015, ora 11:00: proba interviu.

Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului.

Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Informatii suplimentare se pot obtine la sediul UAT Municipiul Tecuci, Compartimentul gestiune resurse umane si functii publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului.

Sursa: www.jobrapid.ro

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll Up